Известие

Collapse
No announcement yet.

Ламбда сонда - съвет

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    За да не работи нова сондата при празен ход има и други причини. За това 100000 пъти сме казвали, че си трябва диагностика и пред блока диагностика не става. Сондата може да не изглежда, че не работи адекватно, а в същност тя показва проблема на нещо друго, но много от вас решават, че са по-добри диагностици от тези които само това им е работата и смеееенят ли сменят, а проблема си остава както има и такава тема. Докато не се научите къде да ходите и какво да правите така, ще е. Може малко грубо да прозвучах, но това е истината.

    Твърдението пък за откачане на сондата е пълно безумие. На празен ход и в частично натоварване точно тя регулира сместа и нивото на CO. Ама много важно нали

    Както съм казал и друг път, щом действате по този начин свиквайте с проблемите на колите си и не се сърдете никому, защото нищо не е толкова просто колкото изглежда.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #77
      Теб откога ти стана това работата? Щото до оня ден разпитваше тука за какви ли не глупости, а днес вече голям диагностик!? Като другия професор по всичко, дето 99% от изказванията са му глупости! Или викаш пред блока не става, ама в двора в Горна ставаИ аз се извинявам, че съм груб....ама нали...истината...
      Last edited by mitko_k01; d.m.y г., 14:46.
      156 2.0ts selespeed

      Comment


      • #78
        Здравеите колеги мнението което мога да дам за ламбда сонда е следното.Моята алфа е 2.0тс колата започна да дава страшен разход ,губи мощност и т.н отидох на диагностика и човека ми каза ламбдата е заминала обаждам се аз във TN CAR и хората ми казват има заместител на оригиналната и цената е около 130лв и оригинална Bosch за 180 лв взех оригиналната сложиха ми е на диагностиката и колата заспа вече година я карам и нямам проблеми.
        Alfa 156 2.0 ts 155hp ZENDER Motorsport+GTA фарове.

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от mitko_k01 Покажи съобщение
          Теб откога ти стана това работата? Щото до оня ден разпитваше тука за какви ли не глупости, а днес вече голям диагностик!? Като другия професор по всичко, дето 99% от изказванията са му глупости! Или викаш пред блока не става, ама в двора в Горна ставаИ аз се извинявам, че съм груб....ама нали...истината...
          Първо "оня ден" кога е било това? Не си спомням вече. И замисли ли се малко, че от "оня ден" до днес колко неща са се променили, но явно само при теб всичко е останало в застой. Пред блока, пред гаража имах предвид без техниката и познанията не става. Ако щеш и в къщи в мазата работи, но с акъл и техника. Твоята истина приятелю е останала в историята преди мноооого време, докато моята е актуална сега. Айде със здраве и успех с ремонтите

          Само ще ти кажа, че мен не ме е срам от миналото, нито от настоящето. Не ме е срам да си кажа, че нещо не го знам, когато това е така, но ще го науча. Докато ти си спал другите не сме така. За разлика от теб аз не изключвам сонди, а диагностицирам проблема и го решавам най-професионално.

          И на края ще те питам ти от кога се квалифицира толкова, че решаваш на кого изказванията са глупости и на кого не, след като става явно, че ти от незнание гледаш, че и даваш съвети проблемите да се решават/замазват по-този начин?
          Last edited by oem; d.m.y г., 16:05.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #80
            Хората нямат кво да ядат, вие ше им давате съвети при първото скръцване да наливат по един кашон пари в купчина ламарина. За другото ше те пропусна...че пишеш по-обаятелно от мен.
            156 2.0ts selespeed

            Comment


            • #81
              Въобще не е така. Хората от нямане на пари вместо да си спестят пари и да се диагностицира нещо правилно те си дават парите и сменят здравите части, а обикновено се оказва нещо много по-простичко. Освен това хората като нямат пари да си правят колите защо си купуват такива?

              Никой тук не ги кара да правят нищо. Те сами си правят нещо, после питат защо не се е оправило. Обикновено като има проблем с празния ход да речем всички гледат ламбда и дебитомер и виждат, че има проблем, но набеждават едно от двете или двете, а те всъщност може да си измерват много правилно и да показват проблема, но няма кой да се чатне къде е той. И какво следва? Купува си човека нова ламбда да речем и проблема пак го има. Решава, че тази сонда не е за него и айде друга и т.н. докато не му писне от даване на пари и започва да пита във форума. Естествено тук няма как да му се каже къде е проблема и накрая решава да отиде в сервиз. От там като му кажат трябва да смени и нещо друго и то вече става сметката дебела. И после оправянето на проблема бил излязъл скъп... ами ще излезе.

              Аз като казвам трябва да се види на място, никога не съм казал ела при мен да го видим. Просто наистина е така. Някои неща не могат да се гадаят, но това никой не го разбира. Всеки разчита някой да му каже къде е бил проблема при него и случайно да се окаже същото и да спести 20 лв. за диагностика. Да ама... не става.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #82
                ОЕМ ти си имаш своята истина, аз си имам моята. А какво ще кажеш за вариянта - отиваш на супер-мега-турбо оборудван, много вещ и знаещ диагностик и той 1 час се рови из двигателя ти (за да може да те одруса 100лв дори в случай, че не си правиш колата при него), накрая заключи, че проблема е в част А. Съответно отиваш купуваш част А за 200лв, носуш сменяш.......и йок, пак същия проблем. Псле капацитета ти вика може и част Б да е, щото проблема е много комплексен и сложен (кактто ти сам казваш за клатенето на оборотите), съответно купуваш част Б и тнт, а капацитета не ти връща парите за грешна диагноза и за част А. ТА колко тъп трябва да си, че да отидеш пак на диагностика?
                Я всички дето са го яли тоя сценарии да вдигнат ръка!
                Алфа 156 1,8ТС 1998г

                Comment


                • #83
                  Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
                  ОЕМ ти си имаш своята истина, аз си имам моята. А какво ще кажеш за вариянта - отиваш на супер-мега-турбо оборудван, много вещ и знаещ диагностик и той 1 час се рови из двигателя ти (за да може да те одруса 100лв дори в случай, че не си правиш колата при него), накрая заключи, че проблема е в част А. Съответно отиваш купуваш част А за 200лв, носуш сменяш.......и йок, пак същия проблем. Псле капацитета ти вика може и част Б да е, щото проблема е много комплексен и сложен (кактто ти сам казваш за клатенето на оборотите), съответно купуваш част Б и тнт, а капацитета не ти връща парите за грешна диагноза и за част А. ТА колко тъп трябва да си, че да отидеш пак на диагностика?
                  Я всички дето са го яли тоя сценарии да вдигнат ръка!
                  Има верни неща в твоето мнение . И хората могат да смятат , че цената на части + диагностика е по-голяма от само цена на части.
                  ...

                  Comment


                  • #84
                    Първоначално публикувано от mitko_k01 Покажи съобщение
                    Откачай и буксата и не се занимавай с нея повече
                    Добре.Съвета е добър............а утре ако изреве дебитомер и него да изскубя............после ако изтропа мотора и него.......на надин и един от жигули слагам и всичко е ок.Всеки сам решава как да се отнася с колата си,как да я подържа и съответно получава поведение адекватно .............Да има части който можем да купим втора ръка,проблеми на който не е нужно да обърнем внимание веднага.............
                    Няма невъзможни неща,просто има недостатъчно финансиране.
                    156 1,8ТS-99 ......
                    EX
                    159 1,9 JTD-08

                    Comment


                    • #85
                      Хубаво, съгласен съм ама много от случаите проблема е не в частите, а в работата. Просто защото при много от случаите трябва да се оправи нещо, а не да се сменят части по инжекциона. Особено с клатенето на обороти най-рядко се оказва МПХ, след това ламбда и дебитомер. Сменяш сменяш, а то се оказва проблем с газоразпределението или херметичност в колектора или слаба компресия в някои цилиндър, или пък още поне 10 неща мога да изброя. Ти това как ще го установиш с комплект отверки само да речем? И обикновено започваш от това което можеш (купуване и смяна на части по елекрониката) с надеждата да си късметлия. Но особено с ТС-а късмета никога не е с теб

                      ---------- Post added at 20:30 ---------- Previous post was at 20:28 ----------

                      Първоначално публикувано от alex052 Покажи съобщение
                      Добре.Съвета е добър............а утре ако изреве дебитомер и него да изскубя............после ако изтропа мотора и него.......на надин и един от жигули слагам и всичко е ок.Всеки сам решава как да се отнася с колата си,как да я подържа и съответно получава поведение адекватно .............Да има части който можем да купим втора ръка,проблеми на който не е нужно да обърнем внимание веднага.............
                      Особено ТС-а както не знае да прави детонации, и дебитомера лекинко да не е в час с изключената ламбда си направо за Надин Малко хора знаят, че тс с изключена ламбда държи много бедна смес при частично натоварване където там детонации много лесно стават точно между 3000 и 4000 об. и между 5000 и 6000 където точно при тези обороти и натоварване ламбдата прави най-големи корекции докато работи. И на магистралата си прави дупка в буталото много бързо.

                      Ама какво разбираме ние
                      Last edited by oem; d.m.y г., 20:34.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #86
                        Абе страшни сте
                        156 2.0ts selespeed

                        Comment


                        • #87
                          Да споделя как днес мисля,че приключи/дано.......след няколко дни ще отида да погледнат сондата отново дали всичко е наред/ драмата с постоянната подмяна и некоректната работа на ламбдата на колата от подписа.Така като имаше какви ли не съмнения в сервиза решиха да е пробва със сонди 2 употреба..........нарамих 4-5 от един от колегите от форума търгуващ с части 2 употреба/лични благодарности/ и се започна една горе долу.........една втора трета и т.н.
                          Накрая се оказа,че кабела вземащ данни за ГИ бърка работата,сондата проработи коректно и започна да излиза от линията на мъртвеца в момента в който прерязахме кабела.След 2-3 годишни мъки и 4 сонди мисля........купени напразно,се оказа,че тъпия кабел е проблем.Та за колегите каращи на газ ако има казуси с сонда пробвайте да отрежете кабела.В сервиза на ГИ ми казаха, че всъщност кабела им е нужен само за настройки.Ако искам да бърникат ГИ-на газ анализатор...........
                          И благодарности към нефорумния сервиз заа всякакви коли,че приеха насериозно проблема ми и се ровиха и мислиха как да го решат както и че си загубиха цял ден с мен
                          Last edited by alex052; d.m.y г., 21:41.
                          Няма невъзможни неща,просто има недостатъчно финансиране.
                          156 1,8ТS-99 ......
                          EX
                          159 1,9 JTD-08

                          Comment


                          • #88
                            При теб проблема може да е повреда в централата на ГИ, изкривени крачета на куплунга или грешна свързана инсталация на ГИ. Не е нормално да ти окъсява сондата.
                            И ако се не лъжа ГИ следи показанието на сондата и си прави корекции на сместа.
                            Alfa Romeo 1.8 TS `98
                            sigpic

                            Comment


                            • #89
                              Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщение
                              При теб проблема може да е повреда в централата на ГИ, изкривени крачета на куплунга или грешна свързана инсталация на ГИ. Не е нормално да ти окъсява сондата.
                              И ако се не лъжа ГИ следи показанието на сондата и си прави корекции на сместа.
                              При мен ламбдата не е свързана към ГИ и е оставено ЕКУ-то на колата да мести времето на дюзите и от там времето на газовите дюзи. И колата харчи 10/100 градско газ (147 1.6/120). Но съм нагласил и ламбда сонда интеграторите да се движат в допустимите граници и така колата хем върви, хем не качва грешки на газ
                              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                              156 1.8TS 16V (01.2001)
                              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                              0879369082

                              Comment


                              • #90
                                Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщение
                                При теб проблема може да е повреда в централата на ГИ, изкривени крачета на куплунга или грешна свързана инсталация на ГИ. Не е нормално да ти окъсява сондата.
                                И ако се не лъжа ГИ следи показанието на сондата и си прави корекции на сместа.
                                реално карам на газ може би над 160 000 км.Проблема е от около 40-50 ооокм. което изключва грешна инсталация на ГИ.От сервиза на ГИ ми обясниха,че вземат сигнал от времето на бензиновите дюзи а кабела към ламбдата им бил за по лесна настройка защото нямали газанализатор.Като цяло това което говориха звучеше логично..........не може да се изключи и повреда в ГИ някаква защото вече е на около 4-5 години и на доста километри.Към момента колата се държи нормално и разхода на гориво като ,че ли падна с около литър два.Това естественно подлежи на точно засичане.
                                Няма невъзможни неща,просто има недостатъчно финансиране.
                                156 1,8ТS-99 ......
                                EX
                                159 1,9 JTD-08

                                Comment

                                Working...
                                X